20 februari 2010

halloooooo

Nyss käkat. Grillade grönsaker o veg vårrullar... mmm gott.
Drog en snabbis till centrum, skulle bla in på KICKS. tog vad jag skulle och betalade... hmm? det va inte mkt det kostade... gick vidare till bussen, hoppar på och kollar kvittot. Då ser jag att hon tagit 25 spänn för nåt som kostade 150 kr!
Tack! Kändes minsann bra, och jag är faktiskt inte den som hoppar av bussen, springer tillbax till butiken och ber att få betala mer.. nänä. Jag är möjligen både snäll och ärlig, men inte såååå ärlig ;)
Så snart ska jag trixa med mina naglar...förlänga dom. Tar både tid och engagemang, så det är en kanonsyssla när man har svårt att hantera dumma tankar.

Annars har jag inte gjort mkt. Slö och trött...
Ska se till att röja lite här hemma senare. Iallafall köket.

Tjo!

3 kommentarer:

  1. Brukar också fixa naglarna när jag mår dåligt..

    SvaraRadera
  2. KRAAAM till dig! Tack för dina ord hos mig, hittade precis orken att skriva ett lite gladare inlägg :)

    Kram igen :)

    SvaraRadera
  3. Inte är jag en sån heller som vänder om dom tagit mindre betalt för en vara.

    Vi vill se på dina vackra naglar som inspiration. :D

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!