28 februari 2010

Film

Sett "Luftslottet som sprängdes" idag. Har såklart sett de andra två tidigare och jag tycker alla är super. Jag mår verkligen bara sååååå himla bra när grymma sanningar läggs fram på hämndaktiga vis! Som i ettan när Salander tatuerar våldtäcksmannen... Fy fan så j-a klockrent! Och det var inte sämre i denna filmen kan jag lova! Har ni inte sett den så... GÖR DET!

Annars så känner jag att dagarna sakta blir bättre. Visst har jag extrem ångest vid tillfällen, men det är inte lika ofta och inte heller lika många timmar.
Sömn och ledig älskling är bra behandling ;)

Kollat runt på lite bloggar och upptäckt bristen hos vissa som tror sig veta saker om andra... säger inte vilka bloggar det gäller, men det är inte några jag tidigare besökt...

Chili con Carne till middag blev det idag... äntligen är den enorma satsen köttfärssås som jag slängde ihop för nårra dagar sen slut... började bli lite brist på både fantasi och smaklöksförändring...
Men men.. så kan det bli ... särskillt när man e pank precis efter löning :S

Dags o krypa ner i renbäddade sängen o glo på dumburken nu...

See ya!

3 kommentarer:

  1. Det andas hopp mellan raderna! Underbart!

    Stor kram till dig min vän

    SvaraRadera
  2. åå dom filmerna är jätte bra! precis som du skriver, ''grymma sanningar läggs fram på hämndaktiga vis'' håller med!
    Tråkiga är bara att det är på det viset som budskapet når fram.. ska inte behöva vara så.

    Tack för kommentaren om min nya design! ^^ jag blev jätte glad!!! hehe jag har fixat lite till nu jag ;P

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!