21 februari 2010

Det va ju själva f*n!

Tror ni jag fick sova inatt?
NEJ!
Skulle lägga mig... får tandvärk... sprayar xylocain i käften men det hjälper knappt. Efter mkt om o men tar jag en värktablett... en jag vanligen inte tål. XefoAkut heter den. Innehåller acetylsalicylsyra, och det klarar inte min mage. Som tur är köpte jag A-fil igår så jag svalde ner den med det. Gick bra. Somnade tillslut. Efter 2-3 timmar va jag klarvaken igen.
Vred o vände mig, gick upp, gick o la mig, gick upp osv...
Lyckades slumra nån halvtimme på morronkvisten igen.

Vaknade... tandvärken tillbax. Åter igen A-fil och XefoAkut.
Älsklingen har dragit till jobbet.

Snön på terassen är i fönsterkants-höjden nu. Solen skiner. Kallt.

Rastlös.

See ya

Föresten... TACK FÖR ALLA ERA FINA FINA KOMMENTARER! Det värmer i mig...verkligen!

3 kommentarer:

  1. Tack för informationen du gav mig, just nu snurrar allt på i en jävla fart & jag är nog inte helt säker på nånting. :S
    Men hur fastställer en läkare att man har fibro ifall blodproven inte kan visa det?

    SvaraRadera
  2. Uscha! Det är så viktigt att få sova! Annars kommer systemet ännu mer ur balans...
    Allt gott!

    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Hade du en tandläkare som kunde söva dig och fixa dina tandproblem eller var det någon annan?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!