10 februari 2010

Det gick okej hos läkaren

Jag är nu sjukskriven heltid i 6 veckor minst. Jag ska skicka mail till skolorna och meddela att jag hoppar av.

Mötet med läkaren gick bra, men var jobbigt. Hon höll helt med om att jag inte skulle plugga, utan istället ta hand om mig själv.
Vi pratade mycket om destruktiva tankar, ångest med psykotiska drag och bristen på livslust. Hon föreslog att jag skulle lägga in mig men just nu känns det bättre hemma. Var lite orolig för ett LPT men hon insåg väl att jag är tillräckligt ärlig och isåfall kontaktar dom om det skulle krisa.

Nu ser jag (inte) fram emot ännu en huvudvärks-dag. För det är ett som är säkert... tårar leder alltid till huvudvärk hos mig.

See ya

2 kommentarer:

  1. Skönt att du skall få egentid och få ta hand om dig. Hoppas att du blir bättre snart oavsett om du är hemma eller på inläggning.

    Kram

    SvaraRadera
  2. fy fan va skönt bli sjukskriven nu när du verkligen behöver det. o ja ta hand om dig själv masssssa kramar

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!