10 februari 2010

Alltid "nästan klar"


Det är alltid samma sak... Jag startar med nåt, håller intensivt på med det... och när jag nästan är klar... ja då tar energin slut och jag tänker att jag ska fortsätta "imorrn".
Såklart va det så även denna ggn. Jag satt för ett par dar sen eller nåt o ritade på datorn. Typ hela dagen... Sen skrev jag det här på bloggen och avslutade med "ni kanske får se sen..."
Jaja... nu får ni iallafall se den... Men... nä, den är inte klar... Håret, detaljer med skuggorna och lite ögonfransar + annat smått o gott ska dit... men jag får se om jag nånsin gör det.
Well well... Jag tror ni kan klicka på bilden för att få den större och om ni vill se detaljerat..

4 kommentarer:

  1. oj helt otroligt vacker!

    SvaraRadera
  2. precis. så e jag med.. :( nästan klar.. börjar på nåt nytt. jag vet inte varför de e så.. :/ Kramar

    SvaraRadera
  3. Menar du att du har ritat den? Den är ju helt fantastiskt fin!

    SvaraRadera
  4. Helt underbar vännen. Du är jätte duktig

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!