28 januari 2010

Fixat en massa

Ja, jag har fixat en massa med dom olika underbloggarna jag har här. Håller ännu på att fylla på bokbloggen och Lösenbloggen.
Föresten... jag kommer tillåta access för er som sagt ni ville ha lösen till den bloggen. En del har jag redan skickat meddelande (er mail) och ni andra kommer få tillgång strax.
Det ni behöver göra är att skaffa ett google-account men det e snabbt o enkelt gjort... ni bara fortsätter att va inloggade på google-kontot och bryr er sen inte mer om det (om ni inte byter dator förståss)

Jag tror att detta är enda sättet för mig att kunna ha en lösenordsskyddad blogg. Nu skriver jag ju inte såååå ofta där, men jag har min krönika kvar iallafall.
Dom gamla underbloggarna kommer jag såsmåningom ta bort. Huvudbloggen har jag kvar.

Ni ser direkta länkar till alla mina bloggar i sidokolumnen!!!


Jaja. Tv:n är kopplad o klar, gamla tv:n flyttad till sovrummet och kopplad den med.

Nu blir det slaaaaaapppppppaaaaaaaa!

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!